9.7.07

NOUVELLE POLITIQUE EDITORIALE
Concentration sur le culturel, l'artistique, les problèmes environnementaux etc

Vos savoz bén ki cheke côp ki on di mes lijheus-vwèyeus m'avoye ene istwere, on film di cinema ou bén ene foto ki dji ni cnoxhe nén eyet ki mi fwait bén rire, dji pinse ki dji does li mete so ci waibe ci.

C'est djusse paski dji vwès voltî les djins, eyet ki ça mi fwait do plaijhi di les fé rire aveu mi.

Mins i m'arive sacwants côps -eyet trop souvint a mi gout- ki ene sakî fwait li målåjhey, rouspete paski il pinse ki dji seus on mannet, on må poli ki si fout des femes, on sexisse, on må alévé.

Dji does dire ki ça n'est nén dins mes plans di esse prind po on mannet må alèvé, eyet ki dji dimande escuzes po tos les côps ki dj'åreus, sins pinser a må, dèrangé ene sakî.

Po bén fé comprinde ça, dj'a decidé di ni pus mete so ci waibe ci ki les imådjes k'ont on interet culturel, artistique, ou environnemental.

Ainsi, à TOULOUSE, entamé au 16ème siècle, terminé au 17ème, inauguré le 19-X-1659 par LOUIS XIV, le PONT NEUF !

1 commentaire:

Anonyme a dit…

Oh que j'aime la culture !
C'est, semble-t-il dans ma nature
Que ce pont est mignon
Ceci sans obsession
Et combien l'emprunter
doit être félicité !
Mais ce n'est pas très sage
surtout à nos âges
Et de bien regarder
devons nous contenter