11.8.09

FIDO (régime amaigrissant ?)



Hier, j'étais au magasin « Carrefour » en train d'acheter un grand sac de croquettes Fido pour notre chien, et j'étais dans la queue pour payer.

Ayir dj'esteus å magasin Carrefour dins li file a li cewe del caisse po payî ene boesse di croketes po mi ptit tchén.

Vél k'ene feme djusse padri mi dimande "z'avez un chien ?"
Dji vous li pûni po ci biesse kesse la, eyet dji li dis ...
"Non, non dji kimince on novea redjime FIDO. Dji ni divreus putete nén, vu ki li dierin côp, dj'a arèté a l'ospitå, aveu tes tuyos dins mes deus bras. Mins dj'aveus fondou di 25 kulos !"

Ele feme esteut tote sbarêye, et dj'a continouwé en li dijhant ki c'esteut on redjime nén målåjheye eyet foirt bon martchî, i n'a k' mindjî ene pougnêye di croketes FIDO cwand o z'atrape fwin.

Ele mi dit ki si ça a fini a l'ospitå, il doet aveur ene sacwè di mwais dins les croketes non ?

Dji li a respondou "Nonna, ça n'est nén les croketes, c'est ene oto ki m'a spotchî adon ki dj'esteus bén trankile å mitan del voye, en trin di riletchî mi cou !

J'ai répondu : « Non, j'étais assis au milieu de la rue en train de me lécher le cul quand une voiture m'a percutée. »

Aucun commentaire: