28.10.06

Dj'a co candjî ...

li prezintaedje di mes pådjes. Ca, c'est paski i l'a des djins - bén seur des vîs rouspeteu - ki m'ont fwait dire ki dji diveut scrire d'ene manire pus åjheye a comprinde.
Si c'est po leu fé plaijhi, dji vou bén scrire en noer so blanc, et candjî l'air ki mes pådjes ont, mins dji ni va nén scrire des afwaires pu åjheyes : mes sudjets sont po les intellectuwels come vozôtes. Eyet dji ni va nén mi mete a tchoezi des mots ki n'ont k'ene sylabe paski i n'a ki ces mots la ki les djins comprindnut.

Nouveau changement dans la présentation pour répondre à des demandes de plus d'intelligibilité de mes textes. Je n'ai pas l'intention d'aborder des sujets plus aisés, ni d'essayer d'utiliser des mots de moins de deux syllabes : les lecteurs que je courtise sont de vrais intellectuels - comme vous me semblez être.

Aucun commentaire: