16.6.07

O m'a scrît

Dj'a trové li lete ki shût dins mi boesse à letes:

Cher Monsieur Citron,
Vous voudrez bien être plus explicite à propos des façons de lacer mes chaussures dans votre billet du jour des élections : je ne comprends pas - mais mon QI n'est pas très élevé selon Mr Leterme - ce que vous voulez dire, votre lien m'envoie vers une page qui ne doit pas être la bonne.
Sincèrement etc etc
O.Pelée.

C'est djusse, Madame Pelêye : li loyén åreut do esse po lavå eyet nén po drola.
Dj'a coridjî.



Dji voleus dire ki il a pusse di moyéns di si siervou des scorions di vos solés ki vo ni pinsez (ene boune dozinme ?) , il a sacwants moyéns di 'vôter utile' ki vos ni cnoxhoz bén seur nén.
Dji m'a prind les pîs dins mes loyéns, dji dimande escuze asteure ki c'est candjî.

PS:
Nobody is Perfect (Sam Laïkitott)

Aucun commentaire: